Er zijn verschillende methodes om jouw autovoorraad op je website te tonen:
Je kan bij Mobilox een website laten bouwen. Lees op deze pagina hoe dit in z’n werk gaat.
Het voordeel van een Mobilox-website is dat het goedkoop is en dat de zoekmachines de pagina goed kunnen vinden. Je kan de pagina’s helemaal zelf aan (laten) passen. Een voorbeeld van een Mobilox-site zie je bij Autohuis24
Dit is een betere oplossing dan een iFrame. Je krijgt van ons een stukje code dat jij of je webmaster in jouw site plakt, waardoor de voorraadlijst in je website gezet wordt. Je kan op deze manier, tot op zekere hoogte, zelf bepalen hoe de lijst er uit ziet. Kleuren, lettertypes, etc. Ook kunnen er rechtstreekse links (zogenaamde ‘deeplinks’) naar een auto op jouw website gemaakt worden. Op deze manier komt de bezoeker vanuit een portal binnen op jouw site, en niet op een site van de provider. Een voorbeeld van een site die op deze manier werkt is Maasdijk Automotive
Wil je deze methode gebruiken? Meldt het ons en wij sturen je de script-tag via e-mail op.
Wil je complete controle over jouw site? Maak dan gebruik van een API-koppeling. Dit is de meest flexibele oplossing, maar ook verreweg de duurste. Hiervoor moet een programmeur een koppeling maken met de API van Hexon. Ook moeten de schermen en lijsten waarin de voertuigen getoond worden helemaal zelf gemaakt worden. Met deze oplossing bouw je dus alles zelf, waarmee je dus 100% controle hebt of de looks en de werking van de hele site, inclusief de occasionlijst.
Een voorbeeld van een site met een API-koppeling is Auto Oosterhof.
Je kan onze voorraadlijst ook in een iFrame laden, maar dit raden wij ten zeerste af. Je kan namelijk onvoorspelbare resultaten krijgen en een iFrame werkt vaak niet goed op mobiele apparaten.