Verzamel leads op je website met de inruilprijs-widget van AutoUncle

Er komen regelmatig geïnteresseerde bezoekers op je website, alleen heb je vaak geen idee wie het zijn. Hoe trek je die mensen over de streep om hun gegevens achter te laten?

De inruilprijs-widget van AutoUncle

Met behulp van de inruilprijs-widget kan je potentiële klanten op je website een indicatie geven van de inruilwaarde van hun auto. In ruil hiervoor laten zij hun gegevens achter, zodat jij ze kunt benaderen met een mooi aanbod.

De inruilwaarde die je bezoeker ontvangt is een indicatie van de marktwaarde, vastgesteld door AutoUncle, die je verder tot niets verplicht. Dat wordt ook duidelijk gecommuniceerd naar je potentiële klant en ook dat de inruilwaarde natuurlijk lager ligt dan de verkoopwaarde.

Laat geen kans onbenut

Je krijgt van AutoUncle toegang tot een dashboard met alle relevante informatie. Hier vind je ook tools waarmee je invloed hebt op de hoogte van de inruilprijs die de bezoeker ontvangt. Dit is handig mocht je voorkeur (of afkeur) hebben voor bepaalde auto’s, merken of types.

Daarnaast krijg je de leads ook via e-mail toegestuurd en zorgt AutoUncle voor een automatische follow-up bij de klant, om te checken of er contact is geweest en of alles naar wens verlopen is, zodat er geen kansen onbenut blijven.

AutoUncle inruilprijs-widget

Praktische zaken

De widget is eenvoudig te plaatsen op elke website. Heb je een website van Mobilox dan verzorgen we dit natuurlijk voor je.

De kosten per lead zijn tussen de €5 tot €7,50 – afhankelijk van het aantal leads.

Interesse?

Neem contact op met Lars Köhler van AutoUncle via support@autouncle.com of tel. +49 1522 242 9001 (Lars is Duits, maar spreekt prima Nederlands)

Over AutoUncle

  • AutoUncle is een van oorsprong Deense waardebepaler, die dagelijks de prijs van meer dan 10 miljoen gebruikte auto’s in twaalf Europese landen checkt.

  • AutoUncle baseert de waardebepaling van een individueel voertuig op basis van 100 potentiële factoren. Om een reële inschatting te kunnen maken moet er minstens data van 25 vergelijkbare voertuigen zijn. Bij de vergelijking wordt altijd uitgegaan van de prijs inclusief btw.

  • O.a. de Deense belastingdienst en Facebook VK maken gebruik van de services van AutoUncle.